nieuws

AH start productpitch voor jonge bedrijven

Formules 1768

AH start productpitch voor jonge bedrijven
Jan Willem van Vliet

ZAANDAM – Albert Heijn gaat opnieuw op zoek naar jong talent in de levensmiddelenbranche.

Dit keer organiseert het bedrijf naast de Podiumdagen ook een Productpitch challenge, gebaseerd op het Amerikaans/Britse tv-programma Dragon’s Den.

Kwartier kans te presenteren

Jonge ondernemers en ondernemingen krijgen op 1 november in het B-gebouw in Amsterdam een kwartier de kans zichzelf te presenteren aan de verschillende categorymanagers van AH.

Jaar lang begeleid door unitmanager

Aan het einde van de dag wordt vervolgens door een jury bekendgemaakt welke ondernemers het beste idee of product hebben gepresenteerd. Zij komen in aanmerking voor een investeringsbudget van maximaal €250.000 of een gedeelte daarvan dat AH beschikbaar heeft gesteld. Daarnaast worden de bedrijven een jaar lang begeleid door een unitmanager van AH om hun plannen te realiseren.

Productpitch geeft jonge ondernemers kans

In een toelichting zegt Marit van Egmond, directeur merchandising & sourcing bij AH, dat de supermarktketen met de Productpitch jonge ondernemers tussen de 25 en 35 jaar een kans wil geven een plek op het schap bij Albert Heijn te veroveren.

Reageer op dit artikel