nieuws

Albert Heijn stemt muziek af op publiek

Formules

Albert Heijn stemt muziek af op publiek

HILVERSUM – Albert Heijn gaat de muziek in zijn winkels afstemmen op de klantenkring.

Dat zegt Bart Fischer, formuleontwikkelaar van Albert Heijn, tegen dagblad De Gooi- en Eemlander. ‘Nu hebben we nog overal dezelfde muziek. Dat gaat veranderen. We passen het aan op het publiek. In het noorden en het oosten van het land zal het meer Sky Radio-achtig zijn. En middenin de stad modernere muziek.’

Sushi
Fischer verkondigde dit afgelopen woensdag bij de heropening van de Albert Heijn in winkelcentrum Kerkelanden in Hilversum. Volgens de formulemanager één van de paradepaardjes van de formule. De supermarkt heeft een oppervlakte van drieduizend vierkante meter en is ingericht volgens de nieuwste formule-inzichten. Dat betekent veel ruimte voor vers, een grote sushi bar en dagelijkse kookshows en proeverijen.

XL Leidschendam
Het filiaal behoort tot de zestig grootste winkels van Albert Heijn in Nederland. De supermarkt wordt geleid door supermarktmanager Hans van Kampen. Hij is sinds tien weken de baas in Kerkelanden. Daarvoor leidde hij een Albert Heijn-filiaal in Maarssenbroek. Het assortiment bestaat uit 20.000 verschillende artikelen. De winkel gebruikt in navolging van de XL in Leidschendam peertjes voor de verlichting boven de agf. Ook heeft de winkel geen systeemplafond meer, maar een open plafond met een industriële look.

Reageer op dit artikel