nieuws

Troefmarkten gaan om naar Lekker Makkelijk

Formules

Troefmarkten gaan om naar Lekker Makkelijk

BODEGRAVEN – De Troefmarkt-formule verdwijnt uit het straatbeeld. Alle bijna 100 Troefmarkten worden omgebouwd naar Lekker Makkelijk.

Dat heeft groothandel Van Tol Retail aan de Troefmarkt-ondernemers per brief laten weten. ‘In samenhang met de langetermijnstrategie op het gebied van online activiteiten, de zogenaamde cross channel strategie (online en offline), is ervoor gekozen om de Troefmarkt-formule om te bouwen naar een frisse, eigentijdse Lekker-Makkelijk-formule. Een formule die past bij de consument van nu en de toekomst’, aldus de directie van Van Tol Retail aan zijn Troefmarkt-ondernemers.

Daarle
In het Twentse Daarle ging vorige week donderdag de eerste lekker en Makkelijk open. Ondernemer Maneschijn kwam echter niet uit de stal van Van Tol Retail. Hij kwam over van Attent.

Platteland
Lekker makkelijk wil zich vooral op het platteland manifesteren. ‘Ouderen worden geacht steeds langer thuis te wonen en dus zien wij kansen om met Lekker makkelijk lokaal in te spelen op de behoeften van deze steeds groter wordende consumentengroep. Ouderen hebben immers de toekomst’, aldus de Van Tol-directie.

Kernwaarden
De groothandel heeft vijf kernwaarden voor de Lekker Makkelijk-formule vastgesteld. Dat zijn een uitgekiend productaanbod, kwaliteit, service, nabijheid en waar voor je geld.

Reageer op dit artikel