nieuws

AH XL viert eerste plek Zomerrapport

Formules

AH XL viert eerste plek Zomerrapport
Distrifood

ZAANDAM – Albert Heijn heeft afgelopen weekeinde de eerste plaats voor AH XL in het Zomerrapport van GfK en Foodmagazine gevierd met een paginagrote advertentie in de dagbladen en enkele speciale aanbiedingen.

In de advertentie wordt een verband getrokken met het lopende wereldkampioenschap door de inzet van de Hup Holland Hamsters die met de beker rondlopen en een spandoek dat zegt ‘Kampioenéééééén’. Daaronder staat de tekst, ‘AH XL is uitgeroepen tot beste supermarkt van Nederland’.

Bedankt
‘Ontzettend bedankt. Dat we alweer zijn uitgeroepen tot de beste supermarkt komt mede doordat u ons het hoogste cijfer heeft gegeven voor ons versafdelingen in het GfK Zomerrapport 2014. En om dat te vieren krijgt u bij alle Albert Heijn winkels op zaterdag 21 en zondag 22 juni extra veel korting op 3 heerlijke AH Oranjetractaties’, zo schrijft de keten.

Sinds 1996
De grootste supermarkten van Albert Heijn keren in het Zomerrapport terug op de eerste plek van de ranglijst, nadat ze die in het Kerstrapport 2013 had verspeeld aan Jan Linders. GfK en Foodmagazine voeren sinds 1996 twee keer per jaar een grootschalig onderzoek uit naar tevredenheid over supermarkten. Klanten die een formule bezocht hebben, wordt gevraagd deze op een aantal aspecten te beoordelen.

Oranje
Albert Heijn bood afgelopen weekeinde onder meer tompoucen, donuts en soesjes aan in de kleur oranje. Voor alle aanbiedingen gold op=op.

Reageer op dit artikel