nieuws

AH XL viert winst in Zomerrapport

Formules

AH XL viert winst in Zomerrapport

ZAANDAM – AH XL viert de derde winst op rij in het Zomerrapport van GfK en Foodmagazine met een grote advertentie in de landelijke dagbladen.

‘Dank, dank, dank! Voor de derde keer op rij de beste supermarkt’, juicht de formule in een advertentie waarin de bekende AH-hamsters druk bezig zijn om de bij de eerste plek in het rapport behorende beker omhoog te houden. ‘Dankzij u is Albert Heijn XL opnieuw verkozen tot beste supermarkt. Want u heeft ons de hoogste cijfers gegeven voor onder andere het assortiment, de goede versafdeling en de kwaliteit van onze producten. En deze week profiteert u weer van de beste kortingen tijdens de Hamsterweken’, vervolgt de tekst in de advertentie.

Primaire klanten
Het Zomerrapport is gebaseerd op beoordelingen door primaire klanten van formules. De complete ranglijst, inclusief achtergrond is gepubliceerd in het juni-nummer van Foodmagazine. AH XL blijkt dominant in de ranglijst met een 7,80 als gemiddeld rapportcijfer. Hoogvliet stijgt van de vierde naar de tweede plaats en het podium wordt gecompleteerd door Jan Linders. Het onderzoek wordt twee keer per jaar opgezet. In december volgt het Kerstrapport.

Reageer op dit artikel