nieuws

Lidl wint verkiezing van Deen en Jumbo

Formules

Lidl wint verkiezing van Deen en Jumbo

WASSENAAR – Lidl heeft voor het tweede jaar op rij de Customer Centric DNA Award gewonnen in de categorie supermarkten.

Ook vorig jaar ging de supermarkt met de award naar huis en is daarmee volgens de klant de meest klantgerichte supermarktketen in Nederland. Dit jaar liet Lidl zowel Deen als Jumbo achter zich. De uitreiking vond gisteren plaats tijdens een event in Kasteel de Wittenburg in Wassenaar.

Topdrie

‘Ook dit jaar onderscheidt de supermarkt zich op het grote vertrouwen dat de klanten in de keten hebben. Dat resulteert in een hoge mate van aanbevelen. Daarnaast scoort Lidl nog steeds zeer goed op webcare en heeft de keten zijn processen prima op orde’, staat in het rapport van de jury. Naast winnaar in de categorie supermarkten, staat Lidl in de topdrie van overall-winnaars. Van de meer dan honderd onderzochte bedrijven komt de supermarktketen als derde beste uit de bus als het gaat om klantgerichtheid.

Goed, niet duur

Erik Hogenboom, hoofd reclame bij Lidl is blij met de award: ‘Vorig jaar hebben we ook al gewonnen. Nu gaan we voor de tweede keer met de prijs naar huis. We zijn een discounter die altijd gaat voor de hoogste kwaliteit tegen de beste prijs. Met deze award bewijzen we maar weer eens dat goed niet altijd duur hoeft te zijn. We stellen de klant centraal in elk contact. Daarom zijn we ook zo blij met deze prijs. We zien het als een beloning voor ál onze medewerkers.’

Reageer op dit artikel