nieuws

Mediagekte rond actie Troefmarkt

Formules

Mediagekte rond actie Troefmarkt

STAD AAN ’T HARINGVLIET – Troefmarkt
De Bolder in Stad aan ’t Haringvliet scoort woensdagavond op vrijwel elke
Nederlandse televisiezender. Aanleiding voor de mediagekte is het succes van de voetbalplaatjesactie met
alle spelers van de plaatselijke voetbalvereniging. Klanten van de Troefmarkt
krijgen die bij besteding van tien euro aan boodschappen.

Volgens Troefmarkt-bedrijfsleider Saskia de Hek is het een komen en gaan van film- en

radioploegen. ‘Woensdagmorgen stonden we met onze voetbalplaatjes met de spelers

van Sportclub Nieuwe Stad in het sportkatern van het Algemeen Dagblad. Sindsdien

rinkelt de telefoon constant. Iedereen wil weten hoe we die actie tot zo’n

succes hebben gemaakt.’

Gratis reclame

De gratis reclame komt de door vijftien verstandelijke gehandicapten

gerunde buurtsupermarkt van Stichting De Zuidwester goed uit. De Hek: ‘We zijn

twee weken geleden open gegaan in Stad aan ‘t Haringvliet. Hier is jarenlang

geen supermarkt geweest. Nu weet iedereen dat we er zijn.’

SuccesDe actie met de voetbalplaatjes is geweldig

aangeslagen in het dorp op Goeree-Overflakkee. De Hek: ‘De eerste dag zaten er

jongens naast de kassa om plaatjes bij klanten te scoren, hartstikke leuk. En er

zijn klanten die nog op zoek zijn naar het plaatje van zichzelf.’

KlantenDe

actie van de Troefmarkt is geënt op de voetbalplaatjes die klanten van de Plus

supermarkten momenteel sparen. Het idee werd geleverd door de gepensioneerde

plaatselijke huisarts Herman Maas.

Lees ook:


href=”/formules/id101-44223/troefmarkt_waagt_oversteek_naar_eiland.html”>Troefmarkt

waagt oversteek naar eiland

Reageer op dit artikel