nieuws

Lidl rolt verkoop tijdschriften uit

Formules

Lidl rolt verkoop tijdschriften uit

HUIZEN – Lidl is gestart met de landelijke uitrol van
de verkoop van tijdschriften.

Dat bevestigt een woordvoerder van de discounter tegen Distrifood.nl. In

alle vestigingen van Lidl zijn sinds vorige week ongeveer 50 titels te

verkrijgen, die staan verdeeld over één schapmeter. Het assortiment bestaat uit

weekbladen, glossy’s en puzzelboeken.

Testperiode

De landelijke uitrol is voorafgegaan aan een testperiode. Lidl lijkt met de

opname van tijdschriften vooral meer service te willen verlenen aan vrouwelijke

klanten. In de top tien van meest verkochte magazines staan acht typische

vrouwenbladen en twee tv-gidsen.

Dagbladen

De verkoop van tijdschriften bij Lidl volgt op een mislukte proef met

dagbladen. Eind november 2007 verschenen er in filialen van de discounter

krantenrekjes met de Telegraaf, het Algemeen Dagblad en een regionale krant. Aan

deze proef werd geen vervolg gegeven.

Lees ook:


href=”/fabrikanten/id524-54412/red_bull_lanceert_gratis_f1-magazine.html”>Red

Bull lanceert gratis F1-magazine


href=”/fabrikanten/id524-145046/aldipress_en_vakcentrum_op_een_lijn.html”>Aldipress

en Vakcentrum op een lijn

Reageer op dit artikel