nieuws

C1000 gaat knallen met Lay’s chips

Formules

AMERSFOORT – C1000 heeft komende week Lay’s chips als de grote knaller
in de Euroweken-campagne. Klanten betalen voor twee zakken chips
slechts één euro.


Dat melden bronnen tegenover Distrifood

.nl. In de eerste

anderhalve week waren Unox-rookworsten en DubbelFrisss de grote

klantentrekkers in het actieassortiment van C1000. Schuitema scoort

momenteel gigantisch met de Euroweken ,

waarbij honderd aanbiedingen voor één euro worden weggegeven.

Enorme omzetstijgingen

Een rondgang langs diverse C1000-ondernemers leert dat nagenoeg alle

winkels enorme omzetplussen realiseren

,

variërend van ‘circa 10 procent’ tot ‘minstens een kwart’.

Afgelopen week leidde de actie tot lege schappen

,

waardoor een deel van de klanten werd teleurgesteld. Schuitema

doet er middels advertenties en andere maatregelen alles aan om de

voorraden weer op peil te krijgen.

Lees ook:

Euroweken

bezorgen C1000 lege schappen

Van

de Laar: ‘Waar voor je geld bij C1000’

C1000

kraakt door Euroweken

Omzetverlies

voor Schuitema

C1000

vlammend nieuwe jaar in

Bekijk ook:

Reportage

Euroweken: C1000 kleurt niet oranje maar roze

Reageer op dit artikel