nieuws

Beertender beste nieuwe productintroductie

Formules

Beertender beste nieuwe productintroductie

TIEL – De Beertender van Heineken is donderdagavond uitgeroepen tot de beste productintroductie van 2004. De bierbrouwer ontving hiervoor het Gouden Wheel of Retail. De Beertender ontving ook de 'publieksprijs', de het meest door het publiek gewaardeerde innovatie.

Dat bleek tijdens een flitsende bijeenkomst in The Open in Tiel. Onder leiding van presentator Toine van Peperstraten werden voor de pauze in hoog tempo de Wheels per categorie uitgereikt. Daarna was er ruimte voor een grootschalig aspergebuffet en om te netwerken.

Daarna werd het écht spannend bij de uitreiking van de Special Wheels. De supermarktketen Jumbo werd gekozen tot meest innovatievriendelijke supermarktketen, Campina Nederland was de meest innovatieve fabrikant, terwijl Beertender dus twee keer in de prijzen viel.

Senseo

Het Wheel of Retail bestond dit jaar dertig jaar. Reden om ook een speciale Classic Wheel uit te reiken. Hierbij gaat het om de beste innovatie van de afgelopen tien jaar. Deze prijs ging naar Senseo van Douwe Egberts.

Auteur: Joep Meijsen

Reageer op dit artikel