nieuws

Nieuwe C1000 boordevol fratsen

Formules

NUENEN – De nieuwe C1000 telt een groot aantal zogenoemde fratsen. Daarmee wijkt de formule sterk af van het beleid van de afgelopen jaren.

Dat bleek vanmorgen bij de presentatie van de nieuwe winkelformule in Nuenen. De winkelketen wil vanaf nu klanten meer inspireren door ze voortdurend ideeën aan te reiken. Dat gebeurt door middel van een receptenautomaat, stellingen met complete menu-ideeën en verrassend extra assortiment.

De fratsen komen ook in andere elementen in de winkel terug. Zo is het broodassortiment aanzienlijk luxer geworden, is er een broodmachine geplaatst waar klanten zelf hun brood kunnen snijden en zelfs een complete lounge-plek waar klanten rustig hun kopje koffie kunnen drinken.

Ambitie

Klanten kunnen bij de kiosk in het midden van de zaak onder meer ringtones en wallpapers kopen. Allemaal assortiment dat C1000 voorheen niet verkocht. In een speciale grillcorner worden volop lekkere vlees- en visproducten klaargemaakt. Het personeel is de hele dag in de weer met de productie van deze maaltijdcomponenten.

Het past in de ambitie van de keten om niet alleen goedkoop te zijn, maar ook een plezierige omgeving om te winkelen.

Auteur: Joep Meijsen

Reageer op dit artikel