fotoreportage

Foto’s: Jumbo scoort met Racedagen

Formules 4358

Foto’s: Jumbo scoort met Racedagen

ZANDVOORT – Ruim 100.000 racefans bezochten afgelopen zaterdag en zondag de door Jumbo gehouden racedagen die werden gehouden op het volledig Jumbogeel gekleurde Circuit Zandvoort.

De combinatie Max Verstappen en Jumbo blijkt nog steeds een winnende. De Nederlandse Formule 1 coureur is een publiekstrekker van jewelste. Zaterdag trokken meer dan 40.000 racefans naar het naar het Jumbogeel gekleurde circuit Zandvoort, zondag waren dat er meer dan 60.000. Die hadden beide dagen een prachtige dag, de voorspelde regen bleef uit, net zoals de gevreesde verkeerschaos.

Spectaculair programma

De meer dan 100.000 bezoekers werden door Jumbo getrakteerd op een gevarieerd programma. Publiekstrekker Verstappen en Pierre Gasly, zijn teamgenoot, gaven met snelle rondes, burn-outs en donuts een show voor de aanwezige F1-liefhebbers. Daarnaast werd er in enkele raceklasses serieus gestreden om de overwinning. Verstappem maakte daarnaast tijd vrij voor zijn fans. Met een open bus maakte hij diverse keren een ronde over het circuit, gaf interviews en deelde handtekeningen uit.

Autosport naar fans brengen

Jumbo-ceo Frits van Eerd kijkt tevreden terug op het evenement. ‘Het doel van de Jumbo Racedagen is om Max Verstappen en de autosport dichtbij de Nederlandse fans te brengen. In deze opzet zijn we volgens mij tijdens deze vierde editie opnieuw geslaagd. De fans waren opnieuw massaal aanwezig en het was weer prachtig om Max Verstappen hier in actie te zien! Maar ook alle andere demonstraties en races waren een feest om live mee te maken voor onze bezoekers. Ik ben heel trots op wat we hier neergezet hebben!’

Medewerkers werven

Jumbo gebruikte het evenement ook om het werken bij Jumbo onder de aandacht te brengen. Dat gebeurde door een promotieteam dat onder de hashtag #Jumbowerkt de vacaturesite van het bedrijf onder de aandacht bracht.

Media-aandacht

Jumbo trok dit weekend niet alleen met de Racedagen veel media-aandacht. Ook de door Jumbo gesponsorde wielerploeg Jumbo  Visma schitterde afgelopen weekend. Zowel in de Ronde van Italië als de Vierdaagse van Duinkerken werden overwinningen behaald die de gele formule veel tv-tijd en goede pr opleverde.

Foto's

Reageer op dit artikel