fotoreportage

Fotorepo: Hoogvliet innoveert met Versmarkt

Formules

Fotorepo: Hoogvliet innoveert met Versmarkt
Distrifood/Joep Meijsen

HENDRIK-IDO-AMBACHT – Hoogvliet zet met de nieuwe Hoogvliet Versmarkt in Hendrik-Ido-Ambacht een compleet nieuw concept neer. De 500 vierkante meter grote winkel is voor het overgrote deel gericht op de verkoop van vers en gemak. Daarbij wordt voor de overige boodschappen nadrukkelijk geleund op het afhalen van via internet bestelde boodschappen. De Versmarkt van Hoogvliet heeft bovendien ook nog een Europese primeur op het gebied van schapkaartjes.

De eerste Hoogvliet Versmarkt is in 2,5 jaar ontwikkeld in eigen huis. Daarbij is weliswaar zowel over de grens als in Nederland gekeken naar innovatieve concepten, maar de nieuwe formule is volgens Hoogvliet uniek. De nadruk ligt zeer sterk op gemaksproducten en het versaanbod, waarbij de gemaksafdeling met onder meer maaltijden, tapas, tapenades, grillproducten, vlees en verse pizza’s de winkel domineert. Nieuw, en volgens Hoogvliet een Europese primeur, zijn elektronische schapkaartjes van e-inkt, de technologie die ook bij e-boeken wordt toegepast en die voor scherpe, goed leesbare prijzen zorgt.

Bekijk de video-impressie:Eerste Versmarkt van Hoogvliet
Bekijk het profiel van het marktgebied:Distrifood Dynamics

Reageer op dit artikel