FreshRecruitment
Dirk lanceert bespaarbijlage en steekt de draak met Albert Heijn
Dirk presenteert een zogeheten bespaarbijlage in De Telegraaf. De formule steekt hierin onder meer de draak met het nieuwe boegbeeld van Albert Heijn.
Dirk presenteert een zogeheten bespaarbijlage in De Telegraaf. De formule steekt hierin onder meer de draak met het nieuwe boegbeeld van Albert Heijn.
Dirk doet paling en makreel in de ban en nieuwe producten met de allerslechtste Nutri-score komen niet meer in de schappen. Dat blijkt uit het duurzaamheidsverslag over 2024 van de supermarktketen. Distrifood duikt in het rapport en zet 11 opmerkelijke punten uit het verslag op een rij.
Dirk kondigt een nieuwe campagne met structurele prijsverlagingen van A-merken aan. De actie loopt tot het einde van het jaar.
Aldi heeft opnieuw een kwartaal van sterke groei achter de rug. Dat geldt ook voor Picnic. Bij Dirk is de periode van flinke groei voorbij, terwijl bij Jumbo en Plus een einde komt aan een reeks negatieve kwartalen.
Het EK Voetbal voor vrouwen is dinsdag afgetrapt en morgen staat de eerste wedstrijd van Oranje op het programma. In de supermarkten is daar nog niet veel van te merken. Pletterpetten, juichpakken, wuppies en vuvuzela's zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Landelijk prolongeert Dirk de eerste plaats in de het Zomerrapport 2025 van YouGov. Bij de regionale formules herovert Poiesz de eerste plaats op Nettorama. 'Prijzen brengen is altijd erg leuk om te doen.'
Ivar Venema, 'manager commercie' bij Dirk van den Broek, verlaat het bedrijf. Zijn vertrek was intern al eerder aangekondigd.
Klanten, medewerkers en leveranciers: iedereen loopt er overheen en 'op de vloer gebeurt het'. Maar wat zijn de eisen aan de ondergrond in supermarkten? Wat zijn de verschillen tussen formules? En welke rol speelt innovatie? Distrifood duikt in de wereld van de evoluerende vloeren.
De uitslag van het Zomerrapport 2025 van YouGov is bekend. Dirk en Poiesz zijn de grote winnaars. Traditioneel kijkt Distrifood ook uitgebreid naar de verschuivingen per aspect.
Landelijk prolongeert Dirk de eerste plaats in de formulerapporten van YouGov, al is het met een kleinere voorsprong dan afgelopen winter. Bij de regionale formules herovert Poiesz de eerste plaats op Nettorama. Het grote nieuws van het Zomerrapport is echter dat het voormalige lelijke eendje van de consumentenonderzoeken, Aldi, plotseling op het podium staat.