nieuws

Heinz viert verjaardag met ketchup-kaviaar

Fabrikanten 976

Heinz viert verjaardag met ketchup-kaviaar
Foto: PA Wire

AMSTERDAM – Heinz bestaat dit jaar 150 jaar en viert dat met een limited edition ketchup-kaviaar.

De fabrikant introduceert zijn Ketchup Kaviaar tijdens de Nationale Tostidag (8 februari). Het gaat om een limited edition die exclusief verkrijgbaar is via social media. In totaal komen 150 potjes beschikbaar in Nederland. De ketchup-kaviaar bestaat volgens de fabrikant uit kleine ‘parels’ tomatenketchup die openbarsten in de mond voor ‘een smaakexplosie’.

Nationale Tostidag

Tanja Kempen, merkverantwoordelijke bij The Kraft Heinz Company: ‘Met onze 150e verjaardag dit jaar konden we geen mooier jaar bedenken om deze speciale verjaardagseditie van Tomato Ketchup te introduceren. De tweede verjaardag van Nationale Tostidag op 8 februari leek ons het perfecte moment om 150 ketchupliefhebbers te verrassen met Ketchup Kaviaar, voor een exclusieve smaakbeleving bij hun tosti. Een lekker begin van een bijzonder jaar.’ De Nationale Tostidag is in 2018 voor het eerst georganiseerd door Heinz.

150 jaar Heinz

Heinz is in 1869 opgericht door de Amerikaan Henry J. Heinz. Wereldwijd worden 650 miljoen flessen Heinz Tomato Ketchup verkocht. Om de verjaardag te vieren zullen dit jaar verschillende productintroducties plaatsvinden.

Reageer op dit artikel