nieuws

FruitMasters wint Disney-prijs

Fabrikanten 464

FruitMasters wint Disney-prijs

GELDERMALSEN – Koninklijke FruitMasters wint met zijn Smulfruit-concept een Disney Award in de categorie Food, Health & Beauty.

Disney noemt het Smulfruit-concept het beste voorbeeld van een concept dat kinderen stimuleert om elke dag gezond te eten. Smulfruit gebruikt kleurrijke verpakkingen en stickers van Frozen, Toy Story en Monsters & Co. Ook kunnen kinderen sparen voor ‘lieve, leuke, gekke of vrolijke’ Disney Emoji bagclips, laat de fabrikant in een persbericht over de award weten.

‘Smulfruit werkt consumptieverhogend’

‘De magie van Disney wordt op deze manier toegevoegd aan een alledaagse gezinssituatie’, zegt Anne-Florence Sattonnay namens The Walt Disney Company in het persbericht van FruitMasters. ‘Fruit is een belangrijk onderdeel van een gezonde levensstijl. Wij vinden het gezonde product in combinatie met de spaaractie briljant. Disney is ervan overtuigd dat het concept consumptieverhogend werkt door de fun en emotie van Disney en de spaaractie.’

FruitMasters wil voorkeur voor fruit

Koninklijke FruitMasters is trots op de samenwerking met Disney en heeft als doel om de liefde voor Disney om te zetten in een voorkeur voor fruit. ‘We merken dat kinderen het leuk vinden om fruit te eten’, aldus Helen Schoots, marketeer bij FruitMasters. ‘De huidige campagne ontketent opnieuw een Disney-rage. De keuze voor fruit door kinderen wordt leuker en makkelijker voor ouders.’

Gezond food-portfolio

Het is voor het eerst dat The Walt Disney Company de prijzen uitreikt aan licentiehouders op het gebied van innovatie en inzet in de ontwikkeling van een gezond food-portfolio.

Zie ook: Video: Lidl krijgt prijs beste groente en fruit

Reageer op dit artikel