nieuws

Jeroen Lampe marketingdirecteur Coca-Cola

Fabrikanten 2543

Jeroen Lampe marketingdirecteur Coca-Cola

ROTTERDAM – Jeroen Lampe wordt de nieuwe marketingdirecteur bij Coca-Cola Nederland. Hij volgt Karlijn in ’t Veld op.

Na zijn universitaire studie Economie in Rotterdam startte Lampe (35) in 2007 als trainee bij Coca-Cola Nederland. Hij vervulde verschillende marketingfuncties en was merkverantwoordelijke, onder andere voor Chaudfontaine, Aquarius, Fanta en Sprite.

Lampe ervaren merkenbouwer

Lampe is volgens het frisdrankenconcern een ervaren merkenbouwer. ‘Hij weet als geen ander hoe je een merk sterk maakt,’ meldt Richard Schlasberg, Country Director bij Coca-Cola Nederland, in een persbericht. ‘Dat geldt niet alleen voor een merk met een rijke historie als Coca-Cola, maar ook voor nieuwe merken die we aan ons portfolio toevoegen. Hij weet hoe je voor merkbeleving zorgt en hoe je nieuwe generaties aan je blijft binden.’

Stevig team gebouwd

Karlijn in ’t Veld (37) neemt de rol van Director Customer & Commercial op zich. Schlasberg: ‘Karlijn heeft de afgelopen jaren een stevig team weten te bouwen dat grote merkontwikkelingen aankan. Zoals onlangs de lancering van de merken Honest, Fïnley en de uitbreidingen in het zero sugar aanbod. Plus de herlancering van Sprite als zero sugar propositie waardoor ons totale merkportfolio uitgroeide tot 14 merken in Nederland. Haar kennis en ervaring zijn van grote waarde voor het verder uitbouwen van ons commerciële beleid.’

Reageer op dit artikel