nieuws

Honderd VR-bril-boeren naar AH

Fabrikanten 2734

Honderd VR-bril-boeren naar AH

AMERSFOORT – Komende zaterdag stuurt Campina 100 boeren met een virtual reality-bril naar Albert Heijn-vestigingen.

De boeren laten in ‘virtual reality’ zien waar Campina-melk vandaan komt. De bril toont een 360 graden-film. ‘Een uniek kijkje op het erf van de boer om zo meer te weten te komen over onze zuivelproducten’, noemt Campina het.

Van gras tot glas

‘We laten met virtual reality zien dat Campina-zuivel gemaakt wordt van weidemelk afkomstig van Nederlandse melkveehouders. In de film zie je het hele proces van gras tot glas; de koeien die in het weiland grazen, het melken, de melkauto die de melk naar de productielocatie brengt en de pakken zuivel die van de band afkomen, klaar voor de supermarkt. Komende zaterdag staan onze melkveehouders in de supermarkt om dit te laten zien en toe te lichten’, aldus Thomas Luberti, Brand Leader Campina bij FrieslandCampina Nederland

AH klanten krijgen fikse korting

De hele week krijgen de AH-klanten ook nog eens 25 procent korting op alle Campina drink- en eetzuivel, kaas en boter. Ook krijgen consumenten een coupon mee om Campina-kaas plakken voor 2 euro en om Milde Kwark, Actieve Dag en Vla voor 1 euro te proberen. Deze coupons kunnen ingeleverd worden van 14 t/m 20 november bij de kassa van Albert Heijn. De campagne Boer-op-de-vloer werd vorig jaar ook al gehouden.

Klik hier voor een lijst met AH-winkels die meedoen aan de actie.

 

 

Reageer op dit artikel