nieuws

Lidl test in Halsteren nieuwe pilotstore

Fabrikanten

Lidl test in Halsteren nieuwe pilotstore

HALSTEREN – Lidl test in Nederland een winkel met nieuwe elementen. De deze week geopende vestiging in Halsteren heeft negen kassa’s, een klantenbalie, een klantentoilet en nieuwe kleurstelling.

Woordvoerder Christine Braun van Lidl bevestigt tegenover Distrifood dat het hier om een nieuwe pilotstore gaat. De winkel is gebaseerd op ontwikkelingen in het buitenland en past in de evolutie van Lidl van harddiscounter naar winkel die meer inzet op vers en service-elementen.

Vlees in de kuip
De vernieuwde Lidl werkt onder meer met een duidelijkere en luxe overkomende signing boven de versafdeling. ‘Topkwaliteit van beste leveranciers. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt’, staat op de vleesafdeling. ‘Je haalt de lekkerste zuivel in huis als de koeien zoveel mogelijk buiten de deur eten’, bij het zuivel.

Duurzame karakter
De winkel legt ook de nadruk op het duurzame karakter van de supermarkten en brengt de non-food onder de aandacht met vernieuwde bakken in lichtgroen en de vermelding ‘uit de folder’.

Reageer op dit artikel