nieuws

Heineken wint Field Sales Event 2008

Fabrikanten

Heineken wint Field Sales Event 2008

ZEIST – Heineken Nederland is de winnaar van het Field
Sales Event 2008, dat woensdagavond plaatsvond in Slot Zeist in
Zeist.

De buitendienst van de brouwerij werd door ruim

tweeduizend supermarkten uitgeroepen tot de beste van Nederland. In de categorie

alcoholische dranken scoorde de buitendienst een 8,00 en kreeg een 8,12 in de

categorie ‘kennis van zaken’ en werd daarmee beste buitendienst van het jaar

2008. H.J. HeinzIn de verkiezing was het een

nek-aan-nek race met H.J. Heinz, de winnaar van vorig jaar. H.J. Heinz is wel

subwinnaar in de categorieën non-alcoholische dranken, koelverse dranken en

kruidenierswaren overig.Tijdens het Field Sales Event werden in totaal

dertien awards uitgereikt. Andere

winnaars
Naast de awards voor Heineken en H.J. Heinz vielen Bake

Five (agf en brood), Unilever Benelux (diepvries, drogmetica en

schoonmaakmiddelen en onderhoudsmiddelen), Imperial Tobacco (non-food overig),

Vion Retail (vlees, vleeswaren, salades, maaltijden en vleesvervangers), PepsiCo

International (zoetwaren en snacks), Friesland Food Fresh (zuivel en kaas) en

Silvo (service merchandiser) in de prijzen.

Reageer op dit artikel