artikel

SCA Hygiene Products: ‘Duurzaam, samenwerking en actie op basis van inzicht

Events

SCA Hygiene Products is de afgelopen jaren sterk gestegen. In 2013 werden we achtste, in 2014 vierde en vorig jaar tweede. Om die reden hoopten we dat we dit jaar misschien eerste zouden worden, maar dat moet uiteindelijk wel worden waargemaakt’, zegt Justin Hazendonk, customer marketing manager.

SCA Hygiene Products: ‘Duurzaam, samenwerking en actie op basis van inzicht
Hans Wels (salesmanager Nederland), Gretta Schoonderbeek (customer logistics manager Benelux), Justin Hazendonk (customer marketing manager Nederland) en Maurits Priem (sales director Benelux) van SCA Hygiene Products.

‘Concurrenten in deze categorie zijn zeker niet de minste en zitten niet stil, dus wij moeten onszelf jaar op jaar verbeteren, alleen al om op positie te kunnen blijven. Om die reden is deze eerste plaats toch een mooie verrassing.’

Ook collega Hans Wels, salesmanager, is erg blij met de prijs. ‘SCA heeft een duidelijke strategie, waarin duurzaamheid, samenwerking en actie op basis van inzicht de belangrijke pijlers zijn. We werken dat dit zowel in- als extern voor duidelijkheid zorgt en tot betere resultaten leidt.’

Hazendonk: ‘Een effectieve strategie begint bij de juiste mensen met de juiste motivatie en competenties op de juiste posities. Als dat goed zit, kun je verantwoordelijkheden laag in de organisatie leggen en kun je als organisatie sneller schakelen. Daarnaast komen energie en creativiteit vrij als mensen verantwoordelijkheid en ruimte voelen. Dat leidt tot mooie initiatieven.’

Verder versterken

Wels: ‘Vooruitkijkend willen we in 2016 nog dichter op onze klanten zitten en relaties op een duurzame manier verder versterken. SCA heeft veel inzicht in de categorieën waarin we werkzaam zijn, en dat zetten wij in samenwerking met onze klanten graag om in actie en resultaat. Wij gaan ontzettend ons best doen om deze eerste positie te behouden.

Reageer op dit artikel