artikel

‘Gezamenlijk plukken we de vruchten van samenwerken

Events

PepsiCo is winnaar van de overall-Industributie Trofee voor merkfabrikanten. Vorig jaar was het bedrijf ook al eerste in de categorie Zoetwaren en snacks, maar PepsiCo weet nu de score nog eens fors te verbeteren tot een 7,90, wat resulteert in deze fantastische hoofdprijs.

‘Gezamenlijk plukken we de vruchten van samenwerken

Sales director Teimen de Jong: ‘We zijn gestegen op alle onderdelen van het onderzoek. De samenwerkingskoers van de afgelopen jaren – gebaseerd op vertrouwen, openheid, wederzijds begrip en uitgaand van elkaars doelstellingen – is voortgezet en verder uitgebreid. Voorwaarde is dat de logistieke samenwerking en prestaties uitstekend op orde zijn en er sprake is van een gezonde en duurzame waardeontwikkeling.’ ‘Die duurzaamheid vertaalt zich ook in de relatie met onze partners. Diepgaande kennis  en vertrouwen groeien in de tijd, we kiezen er daarom bewust voor om onze mensen langer te ontwikkelen op dezelfde positie: dit leidt tot goede relaties. Relaties waarbinnen ruimte bestaat voor gedegen categorie- en klantadviezen, zoals ook blijkt uit de mooie waardering van onze partners.’

‘De markt vraagt van een categoryleader immers om groei van de categorie te realiseren. Afgelopen jaar is er in al onze categorieën (noten, chips en ontbijtgranen) waardegroei gerealiseerd. In chips zelfs een plus van 7 procent. Onze innovaties en campagnes spelen hierin een zeer belangrijke rol. Die campagnes vertalen we naar klantspecifi eke initiatieven; zo zetten we dat succes op verschillende wijzen in bij onze partners.’

Reageer op dit artikel