artikel

‘DGS wil op alle fronten een topprestatie leveren

Events

Nick Visser, directeur-eigenaar Dutch Grill Specialties: ‘Bij de uitreiking hebben we het ook gezegd, de reden voor onze snelle opmars in deze verkiezing is eenvoudig: we geven de retail een hoge marge en bijten ons vast in kwaliteit in plaats van lage prijzen. Daarvoor leveren we versproducten waarmee supermarkten zich kunnen onderscheiden.

‘DGS wil op alle fronten een topprestatie leveren

‘Achteraf hoorden we dat mensen in de zaal onze reactie als selfmade men ontwapenend vonden. Ja, we zetten ons er ook een beetje mee af. Er klonken veel diplomatieke antwoorden op het podium. Gelukkig realiseren retailers zich steeds meer dat ze pareltjes in hun assortiment nodig hebben om zich te onderscheiden. Wij bieden ze tegelijkertijd volume en koppelen ambachtelijkheid aan een professionele werkwijze. Wij staan met beide benen op de grond en weten waar we het over hebben. Tegelijkertijd spreken we de taal van de retailer en ondersteunen we hem met het makenvan analyses en het schrijven van categorieplannen. We zijn trots op deze prijs en op de overall trofee, temeer omdat we daarmee ook de categorie op de kaart zetten.’

‘Onze ambitie volgend jaar? Toen we vijftien jaar geleden begonnen in een gehuurde slagerij, hebben we gezegd: we willen mooie producten maken en de retailer helpen zodanig te presenteren dat de consument ervoor terugkomt. We staan iedere dag vroeg op om samen met onze mensen op alle fronten een topprestatie te leveren. Onderscheidende producten maken die waarde  toevoegen en goed luisteren naar onze klanten, daar gaat het om. Komend jaar zullen we blijven werken aan een goede relatie met de retail. We zullen onze mensen daarop trainen of mogelijk nieuwe mensen aantrekken. Dat moeten topplayers zijn. Ook willen we meer data verzamelen om onze prestaties op het gebied van trade marketing verder te verbeteren.’

Reageer op dit artikel