artikel

‘Consistent doorvoeren van fundamentele processen

Events

‘Consistent doorvoeren van fundamentele processen

Casper Schoenmakers, customer marketingmanager: ‘We zijn verheugd over het winnen van de Industributie Trofee en zijn onze handelspartners dankbaar voor de erkenning die deze prijs geeft. Het is de derde keer op rij, maar ieder jaar moeten we de prijs opnieuw verdienen. Ook nu, in de nieuwe economische tijden met veranderingen in het retaillandschap én in het gedrag van de consument.

‘De hele Procter & Gamble-organisatie is iedere dag bezig met de behoeften van de consument en de nauwe samenwerking met   onze handelspartners om die consument ook als shopper op de winkelvloer optimaal te kunnen bedienen. Door goed te blijven luisteren, actief in te spelen op de behoeften van die consument en altijd bezig te zijn met de vraag ‘Hoe kan het morgen nog  beter?’ zorgen we ervoor dat we onszelf en onze manier van werken blijven vernieuwen. P&G bestaat 175 jaar en we realiseren ons als organisatie dat het consistent blijven doorvoeren van fundamentele processen als luisteren, aanpassen, focus op de consument, ervoor zorgt dat wij, samen met de handelspartners, succesvol kunnen blijven, nu en in de toekomst.’

‘Ook in het nieuwe jaar blijven we ons richten op de consument en de retailer, dat wil zeggen: kennis opbouwen en toepassen. We hebben de ambitie om niet alleen de shopper en retailer goed te kennen, maar ook om de verschillen en overeenkomsten tussen de verschillende kanalen om te zetten in winnende shoppermarketingplannen. Naast het brengen van relevante productinnovatie en spraakmakende shoppermarketingideeën, zullen we ons in 2013 inzetten om onze logistieke en administratieve betrouwbaarheid alsmede onze fysieke ondersteuning op de winkelvloer verder te verbeteren.’

Reageer op dit artikel