artikel

Winnaar: Refresco Benelux

Events

‘Kwaliteit zonder compromis is referentie voor huismerk’ Pim Teerink, sales director retail Nederland: ‘Ons kernteam werkt nu tien jaar samen. We zijn zeer trots op deze erkenning. De beschikbaarheid van goederen is prioriteit nummer 1. Daar worden we als huismerkleverancier op afgerekend. De supply chain moet altijd in orde zijn. We hebben fors geïnvesteerd in […]

‘Kwaliteit zonder compromis is referentie voor huismerk’

Pim Teerink, sales director retail Nederland: ‘Ons kernteam werkt nu tien jaar samen. We zijn zeer trots op deze erkenning. De beschikbaarheid van goederen is prioriteit nummer 1. Daar worden we als huismerkleverancier op afgerekend. De supply chain moet altijd in orde zijn. We hebben fors geïnvesteerd in mensen én nieuwe technologie. Er staat op onze productielocatie een full automatic warehouse.

Durf te saneren

In partnership met retail proberen we op basis van overleg en gezamenlijke inzichten de categorie drinks en sappen impulsen te geven. Die samenwerking moet beide partijen wat brengen. Durf te saneren als iets niet voldoende waarde brengt, zodat nieuwe producten een kans krijgen. Kwaliteit zonder compromissen is de referentie voor het huismerk. In ons productieapparaat werken we sinds enige tijd met World Class Manufacturing. Een bewezen methodiek, met een verbeterde output als gevolg. Verbeteren in het belang van de categorie en de consument, daar draait het iedere dag om.’

Reageer op dit artikel