nieuws

Zangeres Nena gezicht huismerk Penny

Buitenland 895

KEULEN – De Duitse prijsvechter Penny heeft de internationaal bekende zangeres Nena vastgelegd als gezicht voor één van zijn huismerken.

Zangeres Nena gezicht huismerk Penny

Het gaat daarbij om het merk Naturgut, waaronder Penny zijn eigen assortiment producten op het gebied van biologisch, regionaal en veganistisch verkoopt. Nena speelt de hoofdrol in een multimediacampagne, die onder meer met filmpjes en reclamespotjes wordt gevoerd. Met Nena denkt Penny een bij veel klanten aansprekende ambassadeur voor de promotie van natuurlijke voeding te hebben gevonden. Het merk heet vanaf heden Naturgut mit Nena.

Nena scoorde ook in Nederland hits

Nena, eigenlijke naam Gabriele Kerner, is in Nederland vooral bekend van hits uit begin jaren tachtig als 99 Luftballons en Irgendwie, irgendwo, irgendwann. Twintig jaar later haalde ze nog de hitlijsten met een duet met Kim Wilde onder de titel anyplace, anywhere, anytime. In Duitsland is ze altijd populair gebleven. Haar laatste vijf studo-albums haalden daar allemaal de top tien van de hitlijst.

Penny is dochteronderneming Rewe

Penny is de discountformule van het grote retailconcern Rewe. De keten heeft bijna 2200 vestigingen in Duitsland.

 

 

Reageer op dit artikel