nieuws

Marc Bolland (M&S) ziet foodomzet groeien

Buitenland

Marc Bolland (M&S) ziet foodomzet groeien

Daarmee scoort de formule die wordt geleid door de Nederlandse topman Marc Bolland op het gebied van food beter dan de markt in de UK. In het eerste kwartaal van dit jaar stegen de online verkopen van M&S met 14 procent. Omzet De totale omzet van de Britse keten van warenhuizen steeg in de UK […]

Daarmee scoort de formule die wordt geleid door de Nederlandse topman Marc Bolland op het gebied van food beter dan de markt in de UK. In het eerste kwartaal van dit jaar stegen de online verkopen van M&S met 14 procent.

Omzet
De totale omzet van de Britse keten van warenhuizen steeg in de UK met 2,7 procent. De like-for-like omzet groeide met 0,7 procent. Vooral de verkoop van kleding zit in de lift.

Geen afscheid
De cijfers betekenen vanzelfsprekend goed nieuws voor Bolland, die het een tijd lang moeilijk had. In de Britse media gingen al enige tijd verhalen de ronde dat hij zijn langste tijd bij M&S heeft gehad. Bolland liet tijdens de presentatie van de cijfers weten dat hij zelf niet denkt aan een naderend afscheid. ‘Ik heb er plezier in en er is nog heel veel te doen.’

Reageer op dit artikel