nieuws

AH en Lidl pronken met andere prijstest

Branche & Bedrijf 11938

AH en Lidl pronken met andere prijstest
Foto: Distrifood

HUIZEN/ZAANDAM – Albert Heijn en Lidl pronken vandaag beide met de uitkomst van prijspeilingen van de Consumentenbond. Lidl met die uit het septembernummer, terwijl AH de peiling uit februari onder de aandacht brengt.

De twee advertenties staan onder meer in AD. Albert Heijn brengt in de advertentie zijn zogenoemde Prijsfavorieten binnen de ontbijtcategorie onder de aandacht. Dit gebeurt met de kreet ‘Dat is een lekker begin van de dag’. Rechtsboven wordt de claim gemaakt: ‘Consumentenbond: Albert Heijn even goedkoop als discounters’. Daarbij wordt via een asterisk verwezen naar de test van de Consumentenbond uit februari 2019.

Lidl heeft ook paginagrote advertentie

Lidl op zijn beurt zet de campagne rond ‘De Consumentenbond: Lidl is écht de goedkoopste’ voort met een paginagrote advertentie. Hierin staan verder vooral aanbiedingen rond voordeelpakken met onder meer zalmfilet, koffiepads, plakken jonge Goudse kaas en krentenbollen. Daarnaast wordt de lopende campagne waarbij gespaard kan worden voor Vitamini-stickers opnieuw onder de aandacht gebracht.

Reageer op dit artikel