nieuws

Jumbo kiest bureau Yune voor campagnes

Branche & Bedrijf 2191

Jumbo kiest bureau Yune voor campagnes
Foto: Diederik van der Laan

VEGHEL – Supermarktketen Jumbo heeft Yune uitgekozen als socialcontentbureau.

Het bureau gaat (social) content en online video’s verzorgen voor de keten uit Veghel, voor zowel dagelijkse content als voor campagnes, zo schrijft Adformatie.nl.

‘Jumbo-verhaal impactvol vertellen’

‘Met de keuze voor Yune willen we onze ambities waarmaken om met social het Jumbo-verhaal op een impactvolle manier te vertellen’, zegt Maurice Barten, manager marketing online van Jumbo Supermarkten, tegen Adformatie.nl. Het Amsterdamse contentbedrijf werkt verder onder meer voor Spa, Coca-Cola, Nutella en Mora.

Online video voor drijftenue

Voor Jumbo heeft Yune eerder onder meer meegewerkt aan de campagne rondom het opblaasbare drijftenue. Het bedrijf maakt een online video. Ook maakte Yune bijvoorbeeld een aantal how-to-video’s over messen waarvoor Jumbo-klanten konden sparen.

AH Studio

Marktleider Albert Heijn heeft een maand geleden zijn samenwerking verlengd met reclamebureau TBWA\Neboko. Het bureau was al meer dan tien jaar reclamebureau van AH, en won dit jaar een pitch die het contract deed verlengen. Wel gaan de partijen anders met elkaar samenwerken: AH Studio. Dit moet een locatie zijn waar reclamebureaus en AH samenwerken en co-creëren. Het moet voor meer slagkracht, wendbaarheid en snelheid zorgen, vooral op het gebied van actiemarketing.

Reageer op dit artikel