nieuws

Dekamarkt lanceert loyaliteitsprogramma

Branche & Bedrijf 6406

Dekamarkt lanceert loyaliteitsprogramma

VELSEN-NOORD – Dekamarkt lanceert zondag een eigen loyaliteitsprogramma, Smaakmakers.

Dekamarkt wil met Smaakmakers trouwe klanten belonen, zegt directuer Pieter Rozendaal. Deelnemers aan het programma krijgen speciale kortingen, extraatjes en cadeautjes, belooft Deka. ‘Met de belofte ‘Beste smaak. Beste prijs.’ kunnen we de klanten van Dekamarkt met recht Smaakmakers noemen. Met producten uit onze winkel zijn immers de mooiste gerechten te bereiden.’

Kortingen in Smaakmakersshop

Ook de ‘leuke voordelen’ die Dekamarkt deze klanten gaat bieden, zijn volgens Rozendaal op zichzelf al Smaakmakers te noemen. ‘Ze variëren van sparen voor kortingen op producten en belevenissen in de Smaakmakersshop, aantrekkelijke kortingen in de Dekamarkt-winkels tot zo nu en dan een attentie.’ Deka’s loyaliteitsprogramma lijkt sterk op Liefhebbers, dat recent door Jan Linders werd gelanceerd.

Smaakmakers via app of pas

Smaakmakers-deelnemers krijgen voor iedere euro die wordt besteed in de Dekamarkt-winkels of online een Smaakmakerspunt. Deze punten kunnen worden verzilverd voor kortingen tot 50 procent in de Smaakmakersshop. ‘Daarnaast zijn er exclusief voor Smaakmakers wekelijkse extra aanbiedingen in onze winkel en krijgen ze op hun verjaardag een leuke verrassing. Met de fysieke Smaakmakerspas of via de Smaakmakersapp kan iedereen meedoen aan Smaakmakers, want we willen niemand uitsluiten. Vooral het gebruik van de app biedt allerlei mogelijkheden, waarbij we steeds meer aan willen sluiten bij de persoonlijke behoeften van onze klanten. We hebben nog veel spannends in petto’, belooft Rozendaal.

Programma wordt nog verder ontwikkeld

Dekamarkt laat weten dat het loyaliteitsprogramma zich de komende jaren steeds verder gaat ontwikkelen, ‘om het winkelen bij Dekamarkt steeds leuker en makkelijker te maken.’ Smaakmakers is zowel via een klantenkaart als een app te gebruiken.

Reageer op dit artikel