nieuws

Jan Linders lanceert carnavalscampagne

Branche & Bedrijf 1829

Jan Linders lanceert carnavalscampagne
Foto: Jan Linders

NIEUW-BERGEN – Jan Linders introduceert voor de komende carnavalsperiode 258 verschillende ledspeldjes die klanten kunnen sparen in de supermarkten van de keten.

Elk van de 258 speldjes representeert een dorp of stad in het verzorgingsgebied van Jan Linders. Op het speldje staat de naam die de betreffende plaats krijgt in de carnavalsperiode. Zo staat op het speldje van Lent ‘Kikkergat’, heet Sevenum ‘Ezelsriek’ en is in Eindhoven een speldje verkrijgbaar met de naam ‘Lampegat’. Ook zijn er speldjes met de provincievlaggen van Noord-Brabant en Limburg en een aantal andere afbeeldingen.
De te sparen speldjes zijn voorzien van een ledlichtje. De actie wordt door Jan Linders dan ook gepromoot met de slogan: ‘Het zuiden licht op’.

Carnavalscampagne ondersteund met abri’s en weekfolder

Het aanbod verschilt per winkel, afhankelijk van de steden en dorpen binnen het verzorgingsgebied van de betreffende Jan Linders-supermarkt. Zo zijn er in Arnhem, Linders’ meest noordelijke vestiging, maar vijf speldjes te verzamelen, terwijl er in Venray 17 verschillende zijn. De actie begint vandaag (maandag 11 februari) en loopt tot en met (as)woensdag 6 maart, het traditionele einde van carnaval. Klanten krijgen een speldje bij besteding vanaf €20. De campagne wordt verder gepromoot met 128 verschillende abri’s in het verzorgingsgebied van Jan Linders en 61 verschillende varianten van de weekfolder van de keten.

‘Regionale betrokkenheid tot uiting komen’

Gineke Wilms, Manager Marketing & Communicatie bij Jan Linders legt uit: ‘Carnaval is een feest vol tradities. Het maakt mensen trots. Trots op het feest en trots op de plaats of streek waar ze vandaan komen. Als regionale supermarkt geven we uiting aan onze regionale verankering door een campagne als deze. Niet alleen willen we klanten belonen met een spaaritem waarmee het carnavalsfeest nóg leuker wordt, juist doordat we de dorpen of steden in de lokale marktgebieden centraal stellen in de spaarcampagne én in alle communicatie, laten we onze regionale betrokkenheid nog meer tot uiting komen en creëren we het ultieme lokale carnavalsgevoel.’

Reageer op dit artikel