nieuws

Dirk lanceert speciale feestdagenspot

Branche & Bedrijf 706

Dirk lanceert speciale feestdagenspot

VELSEN-NOORD – Dirk van den Broek heeft een nieuwe reclamespot gelanceerd voor de feestdagen. Daarin komt het decemberthema van de supermarktketen aan bod, Dubbel Feest: de feestdagen voor feestprijzen. Hoogvliet kiest voor een ‘buitengewoon’ kerstfeest.

Dirk richt zich met de reclame op consumenten die de feestdagen op hun eigen manier willen vieren. ‘Of je nu wilt uitpakken of relaxen, bijpraten of bijtanken, 8 gangen lang of 1 pannetje vol… het maakt niet uit. Bij Dirk zijn zowel de luxe producten als het reguliere assortiment feestelijk geprijsd. Want Dirk is er voor iedereen met elk budget’, zo schrijft de keten in het persbericht.

Dirk besteedt veel aandacht aan groenten en vegetarisch

Het thema uit de tv-spot komt terug in de speciale weekfolder, in de winkels zelf, op sociale mediakanalen en op de website van de supermarktketen. ‘Je kunt het dit jaar zo gek maken als je zelf wilt. Niet alleen de luxe kerstartikelen vind je voor een goede prijs, ook de reguliere producten haal je voor een feestprijs in huis. Zo blijft een feestmaal voor iedereen betaalbaar’, zo wordt directeur Marcel Huizing geciteerd. ‘We besteden veel aandacht aan groenten en vegetarisch eten in het magazine, maar ook voor allerhande vleesgerechten moet je dit jaar bij Dirk zijn.’

Hoogvliet zet Buitengewoon-assortiment in

Ook supermarktketen Hoogvliet is klaar voor de feestdagen. Het kerstmagazine van de formule verschijnt op 6 december en staat volgens de formule ‘vol met de heerlijkste producten om de kerstdagen tot een succes te maken. Hoogvliet vult het kerstassortiment aan met het eerder dit jaar geïntroduceerde huismerk Buitengewoon: mooie producten voor een beetje extra luxe aan de kersttafel’. Op zes december stroomt het speciale kerstassortiment ook in bij de supermarkten van Hoogvliet.

Hoogvliet Kerst

Reageer op dit artikel