nieuws

Websites Dirk en Dekamarkt in de prijzen

Branche & Bedrijf 1000

Websites Dirk en Dekamarkt in de prijzen

VELSEN-NOORD – Dirk en Dekamarkt zijn in de prijzen gevallen bij de verkiezingen voor beste websites van Nederland.

De website van Dekamarkt wordt door het publiek het hoogst beoordeeld op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie en wint daarmee de award voor ‘Beste Website van het Jaar’ in de categorie Supermarkten en FMCF-retailers. Dirk ontving in deze categorie de meeste stemmen en werd derhalve verkoze tot ‘Populairste Website van het Jaar’.

‘Compliment voor collega’s’

Moederbedrijf Detailresult spreekt van een groot succes. Met de uitverkiezing laten Dirk en Dekamarkt immers andere retailers als Albert Heijn, Jumbo, Lidl en Picnic achter zich. Jeffrey Peereboom, online marketing manager: ‘Wat een enorme eer om beide awards binnen deze categorie te winnen, terwijl er maar liefst 12 supermarktketens genomineerd waren.’ Ook zijn collega Thijs Nootenboom, Business Development Manager, is trots: ‘De websites van Dirk en DekaMarkt zijn het afgelopen jaar vernieuwd en we zijn continu bezig om de klantervaring te verbeteren. Het winnen van de deze awards is een prachtig compliment voor de collega’s die hier aan mee hebben gewerkt.’

Ruim 400 genomineerde websites

Het Nederlandse publiek kon tot en met 23 oktober zijn stem uitbrengen op meer dan 400 genomineerde websites en dat leverde een totaalaantal van 394.741 stemmen op. Er kon gekozen worden uit 37 categoriëen waarbij er een oordeel werd geveld over inhoud, navigatie en ontwerp. Per categorie zijn er 2 prijzen te winnen: de ‘Beste Website van het Jaar’ en de ‘Populairste Website van het Jaar’. Overall winnaar werd weersite Buienradar.nl.

Zie ook: Nieuwe website voor Dekamarkt

Reageer op dit artikel