nieuws

Websuper Albert Heijn wint Shopping Award

Branche & Bedrijf 806

Websuper Albert Heijn wint Shopping Award

NOORDWIJK – De websupermarkt van Albert Heijn heeft gisteravond in Noordwijk de Excellence Award ontvangen in de categorie Levensmiddelen & Persoonlijke verzorging tijdens het Shopping Awards Gala in Noordwijk.

In Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk was er ook een tegenvaller voor Ahold Delhaize. Waar vorig jaar de hoofdprijs van de Beste Webwinkel van Nederland nog door dochteronderneming Bol.com werd veroverd, zo ging die prijs dit jaar naar Coolblue. Voor de verkoper van onder meer consumentenelektronica is het de derde winst in de verkiezing. Eerder won Coolblue al in 2012 en 2013.

Voorheen waren dit de Thuiswinkel Awards

Tijdens de feestelijke bijeenkomst in Noordwijk werd een hele reeks prijzen uitgereikt en was er aandacht voor de lijst met de vijftig snelstgroeiende e-commercebedrijven van Nederland. De hoofdprijzen zijn bedoeld voor de bedrijven met een jaaromzet van minimaal €4 miljoen. Voorheen stond de verkiezing bekend als de Thuiswinkel Awards. Het is de belangrijkste vakprijs voor online retailers.

Andere Excellence Awards

Albert Heijn was dus de winnaar in de categorie Levensmiddelen & Persoonlijke verzorging. Andere Excellence Awards waren er voor Omoda Schoenen, Independer.nl, Coolblue en TUI Nederland. Ook werden er publieksprijzen uitgereikt. In de categorie Eten & Drinken ging die naar online wijnverkoper Wijnvoordeel.nl.

Lees meer nieuws over de awards bij Twinkle >>>

Op 27 juni organiseren Twinkle, Distrifood en Foodmagazine het congres Food & E-commerce.

Reageer op dit artikel