nieuws

Marketingprijzen voor Picnic en Vega-slager

Branche & Bedrijf 974

Marketingprijzen voor Picnic en Vega-slager

AMSTERDAM – Online supermarkt Picnic en fabrikant van vleesvervangers De Vegetarische Slager zijn gisteravond in de prijzen gevallen bij de Marketeer of the Year-verkiezing in Amsterdam.

Picnic werd onderscheiden als Marketing Start Up Company van het jaar. Volgens de jury van de verkiezing klopt de marketing van het bedrijf als een klok en is deze bovendien ‘helemaal van nu’. De Vegetarische Slager op zijn beurt werd als winnaar uitgeroepen van de Scale Up Company Award. Het bedrijf wordt daarmee onderscheiden voor de bouw van een sterk en ambitieus merk met een prikkelende marketingstrategie.

Pieter Zwart marketeer van het jaar

De Vegetarische Slager was niet de enige foodonderneming die was genomineerd voor deze prijs. Ook maaltijdenketen Stach, foodservicedienstverlener Thuisbezorgd alsmede tomatenfabrikant Looye Kwekers en de alternatieve bank Knab waren kandidaat voor de prijs. De hoofdprijzen van de avond kwamen ook in de retail terecht. Zo werd Pieter Zwart van Coolblue uitgeroepen tot Marketeer of the Year en Hunkemöller tot Marketing Company of the Year.  Joost Geurtsen van Nu.nl is het Dutch Marketing Talent of the Year 2017.

Meer over de verkiezing >>>

Reageer op dit artikel