Irene van Berlo
Senior onderzoeker bij EFMI Business School

Senior onderzoeker bij EFMI Business School
DUBLIN - De internationale drankengigant Diageo investeert €200 miljoen in de bouw van een CO2-neutrale brouwerij in Ierland. Deze moet het onder meer mogelijk maken om meer Guinness te kunnen maken voor de exportmarkt in de brouwerij aan St. James Gate in Dublin.
Is wel of niet verpakken beter? Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Distrifood Magazine. In deze editie kijkt Irene van Berlo naar het effect van verpakken.
Hoe reduceer je assortiment zonder dat je klanten verliest? Irene van Berlo, onderzoeker van EFMI Business School, vond een wetenschappelijk onderzoek over het onderwerp.
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Foodmagazine. In deze editie kijkt Irene van Berlo naar left-digit pricing: werkt €1,99 écht beter dan €2,00?
Hoe belangrijk is de inschatting van de grootte van het product voor het keuzeproces en de aankoopbeslissing? Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Foodmagazine. Irene van Berlo duikt in Chinees onderzoek.
Soms is het nodig de prijs van je product te verhogen. Hoe doe je dat zonder de consument tegen je in het harnas te jagen? Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Foodmagazine. Irene van Berlo beschrijft een Australisch onderzoek naar deze kwestie.
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Foodmagazine. In deze editie kijkt Irene van Berlo naar het inzetten van displays op de winkelvloer.
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Foodmagazine. In deze editie kijkt Irene van Berlo naar of klanten online de grootte van producten goed kunnen inschatten.
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Foodmagazine. In deze editie kijkt Irene van Berlo naar de invloed van de keuze om online boodschappen te doen op share-of-wallet (SoW) in productcategorieën.
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Foodmagazine. In deze editie kijkt Irene van Berlo de invloed van (eenheids)prijslabels op productkeuze.
BEACH Recruitment
FreshRecruitment
FreshRecruitment
BEACH Recruitment BV
FreshRecruitment