Bert Baron
Commercieel directeur Dé Chocoladefabriek

Commercieel directeur Dé Chocoladefabriek
Bert Baron beziet de plannen van de Europese Commissie om de interne markt te moderniseren, maar zet er vraagtekens bij.
Bert Baron volgde de zitting van de vaste Kamercommissie voor Economische Zaken over prijzen in supermarkten met belangstelling. Wat kan de politiek met de argumenten die zij hoorde?
Bert Baron kijkt naar de onderhandelingen tussen supermarkten en fabrikanten en de rol die retailmedia daarin spelen.
Bert Baron ziet middenin de voorbereidingen voor decemberdiners het voorstel van het RIVM langskomen om supermarkten te belonen voor het promoten van gezond eten. Daar heeft hij wel een mening over.
Welke prijsstrategie volg je om je marge te behouden? En hoe pas je die toe? Bert Baron ziet verschillende mogelijkheden.
Bert Baron richt zijn vizier op kindermarketing. Of beter gezegd, de wetgeving over dat onderwerp.
Bert Baron ziet dat consumenten heffingen, statiegeld en SUP-regelingen écht niet begrijpen. Terwijl die nodig zijn voor een groenere, schonere wereld. Hoe leggen we dat uit?
Bert Baron beziet demografische trends, voelt zich enigszins aangesproken door vergrijzing en ziet kansen.
De term 'grensoverschrijdende prijsverschillen' blijft haken in het geheugen van Bert Baron. Hij ziet er twee verschillende uitleggen voor.
Bert Baron hoort verschillende berichten over prijsmutaties en kijkt met enige bedenkingen naar het prijzenspel.
BEACH Recruitment
FreshRecruitment
FreshRecruitment
BEACH Recruitment BV
FreshRecruitment