nieuws

Koffie eerste La Place-product op Jumboschap

Assortiment 4768

Koffie eerste La Place-product op Jumboschap

VEGHEL – Koffie is het eerste product dat onder La Place-merk op de schappen van Jumbo terechtkomt. Later dit jaar volgen meer producten.

Volgens Jumbo was de La Placekoffie enige tijd niet verkrijgbaar. ‘Maar de koffiebonen liggen vanaf nu weer op de schappen. ‘De koffiebonen zijn verkrijgbaar in drie verschillende varianten: Originale, Italian Espresso en Italian Cappuccino. De Originale en Italian Espresso zijn bij alle winkels verkrijgbaar. De Cappuccino variant is bij een groot deel van de Jumbo winkels te vinden. Klanten kunnen de koffiebonen ook online bestellen’, aldus de organisatie in een persbericht.

Na koffie volgt meer

Bij koffie zal het niet blijven. Volgens Jumbo zullen later dit jaar nog meer la Placeproducten aan het Jumbo-assortiment worden toegevoegd. Ook werkt Jumbo aan de andere kant aan het heropstarten van La Place. Distrifood meldde eerder dat Hudson’s Bay de kans groot acht dat er restaurants van La Place komen in alle twintig vestigingen die het bedrijf in Nederland gaat openen.

La Place sterkste horecamerk

Met de introductie zet Jumbo het sterkste horecamerk van Nederland op de schappen. Het merk is zelfs bijna even sterk als dat van moederconcern Jumbo blijkt uit imago-onderzoek van consultant Hendrik Beerda op basis van onderzoek onder 750 consumenten. Daarbij zijn alle merken op veertig factoren onderzocht. McDonald’s is de nummer twee op de lijst, Van der Valk is drie. La Place is echter de nummer één op de lijst.

Reageer op dit artikel