Unilever volop op Olympische tv

ROTTERDAM – Unilever gaat rondom de Olympische-uitzendingen van de NOS zwaar inzetten op promotie van zijn merken. De campagne draait zowel op televisie als bij de live-stream uitzendingen op internet.
Delen:


De Olympische promotiecampagne loopt ook in België. Unilever is zowel

sponsor van de Nederlandse sportbond NOC*NSF als de Belgische tegenhanger

BOIC.

BillboardsIn Nederland zullen rond de Olympische

uitzendingen van de NOS op tv

en internet en in de STER-reclameblokken

zogenoemde billboards en breakbumpers te zien zijn. Hiervoor zijn verschillende

creatieve concepten ontwikkeld die een link leggen tussen de productcategorieën

waarin Unilever actief is en Olympische sporten, aldus het concern.

VitaliteitDe Olympische campagne moeten de

naamsbekendheid van het voedingsconcern bij het grote publiek verbeteren. Tevens

moet het de vitaliteitsmissie van Unilever onder de aandacht brengen.

Lees ook:


href=”/fabrikanten/id524-95364/imago_china_deert_unilever_niet.html”>Imago China

deert Unilever niet


href=”/fabrikanten/id524-76528/unilever_sluit_overeenkomst_met_ster.html”>Unilever

sluit overeenkomst met STER