Rewe zet in op biologisch
KEULEN - De Duitse supermarktorganisatie Rewe maakt zich op voor een stevige reorganisatie. Filialen van MiniMal en HL markt krijgen de merknaam Rewe (voorheen alleen voor ondernemers) op de gevel. Groei-en profileringskansen ziet Rewe, net als veel Nederlandse formules, in biologisch. Ondanks de toenemende bioverkopen van discounters denkt Rewe daar de margerijke producten te positioneren en klanten te kunnen trekken. 'In discount zien we geen gevaar voor onze prijsstrategie. Discounters werken alleen maar mee aan de beleving van biologisch bij klanten', aldus het bedrijf in de Duitse vakkrant Lebensmittelzeitung.
Lees direct verder!
Maak een gratis account en:
- Krijg 2 gratis artikelen per maand
- Ontdek exclusieve podcasts & video's
- Ontvang een nieuwsbrief op maat
Direct een account aanmaken
Meer dan 180 organisaties hebben een bedrijfsabonnement. Check hier of je al onbeperkt toegang hebt via je werkgever.