Ariel Active wint Wheel of Retail in Homecare

DOETINCHEM – Toiletjuffrouwen Beb en Toos van Krooswijk hebben de Wheel-winnaar bekendgemaakt in de categorie Homecare en cleaners.
Toiletjuffrouwen Beb en Toos van Krooswijk maken de Wheel-winnaar bekend in de categorie Homecare en cleaners.

De Wheel of Retail is de belangrijkste prijs voor productintroducties in de Nederlandse supermarkt. In totaal waren zes in 2019 geïntroduceerde producten genomineerd voor de prijs. Driehoek Oranjebloesem, Witte Reus Kracht Actief Pro Nature, Robijn Kokos Sensation, Ariel Wasmiddelcapsules Touch of Lenor Unstoppable 14 Wasbeurten, Ariel Wasmiddelcapsules Active Odour Defense 14 Wasbeurten en Andy Allesreiniger Lotus & Acacia 1 l.

En de winnaar is…

Jury-oordeel

Juryleden Kees Rusius (AH), Mandy Korver (Jumbo) en Koen Werner (Superunie) waarderen de kwaliteit van het winnende product. GfK geeft aan dat de aankoopfrequentie van beide Ariel-producten door Nederlandse consumenten nagenoeg gelijk was, maar de variant met Lenor had daar 80 procent promo voor nodig. ‘Dus dan gaat het bij Ariel Active Odour Defense wasmiddelcapsules om een knappere prestatie.’

Eerste reactie Ariel

Peter Garstenveld, hoofdredacteur Distrifood, feliciteert Remco Couwenbergh met de winst van Ariel Active Odour Defense wasmiddelcapsules. Pods zijn de toekomst, zegt Couwenbergh. Met deze nieuwe toevoeging in de pods maakt Procter & Gamble volgens hem de consument blij. ‘En je merkt dat retailpartners er blij mee zijn, want ze voegen enorm veel omzet toe en categoriewaarde.’

Over de toiletjuffrouwen

Toiletjuffrouwen Beb en Toos van Krooswijk houden niet alleen de toiletten schoon ‘op feessies, festivals en braderieën’, maar zorgen naar eigen zeggen ook voor een vrolijke en schuine noot voor de toiletbezoekers. Het Rotterdamse duo wordt uitgevoerd door Astrid Kennis en Yvon Noltes.