Starbucks wint Wheel of Retail in warme dranken

DOETINCHEM – De winnaar van de Wheel of Retail, de belangrijkste prijs voor productintroducties in de supermarkt, in de categorie Warme dranken is bekend.
Delen:
Rogier Komproe maakt de Wheel-winnaar bekend in de categorie Warme dranken.

Spreker en acteur Rogier Komproe heeft een plekje gevonden in zijn quarantaine-studio om de winnaar bekend te maken.

En de winnaar is…

Jury-oordeel: ‘Sterk merk’

De jury, bestaande uit Kees Rusius (AH), Mandy Korver (Jumbo) en Koen Werner (Superunie), noemt de winnaar een sterk merk. ‘Het merk brengt marktwaarde naar de retail’, is het oordeel. Marktonderzoeker Nielsen geeft erbij aan dat het niet vaak voorkomt dat een premiumproduct zulke goede cijfers haalt. Onderzoeksbureau GfK weet ten slotte dat bijna 6 procent van de huishoudens de producten koopt. Bijna de helft ervan herhaalt zijn aankoop bovendien.

Eerste reactie Nestlé

Distrifood-hoofdredacteur Peter Garstenveld feliciteert Marjolijn Niggebrugge met de winst. Ze is ‘ontzettend trots’ op iedereen die hier hard aan gewerkt heeft. ‘De presentatie in de winkels geeft op een geweldige manier de sfeer van het merk neer’, zegt Niggebrugge. ‘Geweldig om te zien.’

Over Rogier Komproe

Rogier Komproe studeerde aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten. Hij heeft in diverse musicals geacteerd en presenteerde evenementen als de landelijke finales van Kunstbende. Komproe is in te huren als spreker, coach, trainer, acteur en voor voiceovers.