Viessmann voor VriesVers: Meer omzet in VriesVers met het TectoFreeze Iconic meubel van Viessmann.

Viessmann voor VriesVers: Meer omzet in VriesVers met het TectoFreeze Iconic meubel van Viessmann.

Vlak over de grens bij Boxmeer, in de Edeka-Kusenberg supermarkt te Goch, staan innovatieve Iconic vriesmeubels van Viessmann

Sponsored content door Vries Vers

De belangrijkste voordelen van het Iconic meubel voor de supermarktexploitant zijn: meer Vriesvers producten zonder extra ruimte-eisen; betere zichtbaarheid van het product; verbeterde ergonomie en eenvoudigere producttoegang; hogere verkoop en meer opties voor de lay-out van de winkel.
"Onze Iconic levert een toegevoegde waarde vanuit verkoopoogpunt, het ziet er geweldig uit, is ongelooflijk klantvriendelijk en heeft ervoor gezorgd dat de verkoop van VriesVers producten onze streefcijfers vanaf het allereerste begin heeft overtroffen," zegt opgetogen supermarktmanager Christian Kusenberg. "Het lijkt erop dat alle generaties van onze klanten de ergonomische voordelen waarderen."

De 1,55 m hoge semi-verticale vriezer biedt een uitstekende zichtbaarheid van het product en een optimale presentatie van de VriesVers producten. Grote glasoppervlakken op de ideale hoogte zorgen voor een perfect zicht voor de klant. Een aantrekkelijk en goed verlicht productdisplay trekt de aandacht en moedigt impulsaankopen aan. Uitgekiende ergonomie zorgt ervoor dat het eenvoudig is om alle producten te bereiken. Klanten die boodschappen doen hoeven niet meer over een vrieseiland te buigen, in plaats daarvan kunnen ze producten gemakkelijk vanuit een rechtopstaande positie uitkiezen. Dit komt ook het personeel van de supermarkt ten goede, doordat de Iconic gemakkelijk is te vullen.

In vergelijking met een traditioneel vrieseiland biedt de Iconic tot 50 procent meer capaciteit zonder extra ruimte-eisen. De semi-verticale diepvriezer kan flexibel worden gebruikt voor het verkopen van VriesVers producten in de verschillende verpakkingen, de onderste en bovenste schappen bieden verschillende opties voor productweergave. De bovenkant van de kast kan ook worden gebruikt voor cross-merchandising en productcommunicatie.
Kortom: Liever Viessmann voor Vriesvers

Contactgegevens
Viessmann Refrigeration Solutions
Nijverheidsweg-Noord 60-63
NL-3812 PM Amersfoort
Telefoon: +31 85 0187460
E-mail: info-ref-nl@viessmann.com
Website: https://cooling.viessmann.com/

Henkel: 'Duurzame focus op sterke merken'

Henkel: 'Duurzame focus op sterke merken'

Met een samenvoeging van business units en een sterke focus op onderscheidende merken is Henkel een krachtiger en efficiënter partner in wasmiddelen en haarverzorging. Ondertussen behoort het bedrijf ook tot de koplopers in duurzaamheid.

Algemeen directeur Nicole Freid: ‘Hoe meer HAK verkoopt, hoe meer positieve impact we maken op mens en natuur.’

HAK: 'Nauwer samenwerken om de eiwittransitie te versnellen'

'Hoe beter het met HAK gaat, hoe beter het is voor alle stakeholders: de teler, de retailer, de consument en de planeet. Dat maakt het mooi om voor HAK te werken', stelt algemeen directeur Nicole Freid. 'Het doel is om met nauwere samenwerking met de supermarkten de eiwittransitie verder te versnellen.'

Area President André Ruikes en 
Sales Director Inge van Horne: ‘Binnen het sustainability programma richten we ons op drie niveaus: “For You”, “For the People” en “For the Planet”.’

Cloetta focust op duurzame groei: 'Let's create a sweeter future together'

Categoriegroei en verduurzaming, dat zijn de kernpunten in de strategie en categorievisie van Cloetta. Grote merken als Red Band, Venco, Sportlife en The Jelly Bean Factory zullen die groei ondersteunen. Verdere stappen in duurzaamheid helpen de retailer bij zijn Scope 3 CO2-reductie.

Martijn van Weele, Director Commercial Development bij Coca-Cola Europacific Partners Nederland: ‘Doordat we overal aanwezig waren, hebben we unieke ervaringen aan mensen kunnen weggeven, dat zorgt echt voor engagement.’

'De potentie van onze categorie is groot, daar gaan we de komende jaren het maximale uithalen'

Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) kijkt terug op een dynamisch jaar. 'Een jaar waarin we onze strategische visie aanscherpten', vertelt Martijn van Weele, Director Commercial Development. 'Waarin commercie en digitalisering samenkwamen en we veel positieve impact konden maken, samen met onze klanten.'

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.