80-jarig familiebedrijf viert jarenlange samenwerking in food en retail

80-jarig familiebedrijf viert jarenlange samenwerking in food en retail

Het Holtense familiebedrijf Müller Fresh Food Logistics onder leiding van Jan Peter Müller viert in 2018 haar 80-jarige bestaan. Müller is gespecialiseerd in warehousing en distributie van koelverse- en vriesverse levensmiddelen. Voor opdrachtgevers belevert Müller dagelijks distributiecentra van retailers, foodservice en industrie in de Benelux en Duitsland. Begin dit jaar nam Müller Fresh Food Logistics de activiteiten over van Prins Transport & Prins Op- en Overslag uit Lekkerkerk, waarmee Müller haar leidinggevende positie binnen het segment koelvers / vriesvers verder wist te verstevigen.

Sponsored content door Müller Fresh Food Logistics

Food en retail

Het 80-jarige jubileum laat Müller niet onopgemerkt voorbij gaan. Relaties in food en retail worden uitgenodigd om deze mijlpaal te vieren middels een seminar met als thema ‘There is no business like family business’. Tijdens het seminar zullen Henriette Westland van Westland Kaas en Harry Sulmann van Nettorama een inkijkje geven over de rol van familiebedrijven in de huidige food en retail markt.

Historie

Müller is in 1938 opgericht door Anton Müller. Beginnend met één medewerker en één trekker met vee-oplegger. Na de oorlog ging Müller zich bezig houden met allerlei soorten transport: van melkauto’s tot koelvervoer en van huif- en volumevervoer tot diepvriestransport. De organisatie groeide naar een zeer breed georiënteerd transportbedrijf, maar het vervoeren van levensmiddelen is altijd de rode draad geweest. Momenteel heeft Müller meer dan 800 medewerkers en worden de activiteiten uitgevoerd vanaf de vestigingen Holten, Nijkerk, Roelofarendsveen, Lekkerkerk en het Tsjechische Cheb.

Contactgegevens Müller Fresh Food Logistics
Website: www.muller.nl
Tel. nr.: 0548-855 555
E-mail: sales@muller.nl

Consumenten willen betrouwbare duurzaamheidsclaims

Consumenten willen betrouwbare duurzaamheidsclaims

Uit onderzoek van Motivaction blijkt dat een derde van de consumenten (33%) moeite heeft om betrouwbare, onafhankelijke keurmerken te onderscheiden van neplogo's en valse claims. Bijna de helft (43%) van de consumenten wil een verbod op misleidende logo's en nepkeurmerken, oftewel greenwashing. Daarnaast geeft de consument aan behoefte te hebben aan informatie over de betrouwbaarheid en onafhankelijkheid van keurmerken.

Geld als water: Bickery Food Group steunt Pink Ribbon

Geld als water: Bickery Food Group steunt Pink Ribbon

Afgelopen week overhandigde Shella Blancaflor, sales director bij Bickery Food Group, een cheque van 10.000 euro aan relatiemanager bij Pink Ribbon Willemijn van den Berg. Hiermee bezegelde de distributeur een duurzame samenwerking tussen het mineraalwater van Solán de Cabras en Pink Ribbon.

Verlaag kans op bedrijfsongeval: kies de juiste werkschoen

Verlaag kans op bedrijfsongeval: kies de juiste werkschoen

Werkschoenen voor je personeel? Is dat nou wel nodig? Het antwoord is volmondig: ja! Wist je dat vallen, struikelen en uitglijden de meeste ongevallen veroorzaken op de werkvloer? Met goed schoeisel investeer je in de veiligheid van je personeel en verlaag je het risico op ziekteverzuim door bedrijfsongevallen. Hoe kies je de juiste schoen?

Extra verkopen én marge met Hero Jam Studio

Extra verkopen én marge met Hero Jam Studio

Hero lanceert de Jam Studio, een live cooking restaurant waar Hero de consument verleidt met hapjes, drankjes en gerechten die worden gemaakt met Hero jam. Een categorie-overstijgend initiatief, want niet alleen Hero producten, maar ook de ingrediënten van het gerecht worden als één geheel verkocht.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.