nieuws

Emté in race klantvriendelijkste bedrijf

Formules 2406

Emté in race klantvriendelijkste bedrijf

LEUSDEN – Emté is een van de tien genomineerden voor het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.

De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens het Customer First Gala op 20 april 2017 in het Beatrix theater in Utrecht.

Tien kanshebbers

De kanshebbers voor de titel Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2017 zijn in alfabetische volgorde: Coolblue, Efteling, Emté, Greetz, IKEA, Landal GreenParks, Miss Etam, Pearle, Specsavers en Van der Valk.

Voor de tiende keer georganiseerd

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt dit jaar voor de tiende keer georganiseerd. Het is een initiatief van SAMR (SmartAgent MarketResponse) en Beeckestijn Business School. Sinds dit jaar is de prijs onderdeel van de Customer First Awards. Vorig jaar was Emté ook genomineerd, evenals Jan Linders.

Online onderzoek Nederlandse consumenten

De winnaar wordt bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van SAMR. In 2016 zijn er ruim 50.000 waarnemingen opgehaald. In de ranking worden bedrijven die een ondergrens van 100 waarnemingen behalen niet opgenomen. De afgelopen jaren wonnen Jumbo (2x), IKEA, Landal GreenParks, DA Drogisten, Miss Etam, Plus, ANWB en Symio de titel.

Reageer op dit artikel