FAQ

Artikelen op Distrifood.nl

Waarom kan ik niet alle artikelen op Distrifood.nl lezen?

Dagelijks brengt de redactie met veel passie goede, onderscheidende artikelen, het laatste nieuws, interviews en foto- en videoreportages. Alle artikelen op Distrifood.nl zijn vrij toegankelijk, maar niet onbeperkt. Er is een maximaal aantal artikelen toegankelijk voor niet-geregistreerde lezers. Een abonnee heeft onbeperkt toegang.

Welke pagina’s zijn nog wel vrij te lezen op Distrifood.nl

Naast twee vrij te lezen artikelen blijven er uiteraard verschillende pagina’s en artikelen vrij te lezen:

  • Homepage en overzichtspagina’s op Distrifood.nl
  • Partnerdossier, expertblogs en sponsored content
  • Eventpagina’s en de leveranciersgids
Naar boven >

Account maken voor Distrifood.nl

Ik ben abonnee van Distrifood en wil onbeperkt toegang tot alle artikelen

Als abonnee heeft u onbeperkt toegang tot alle artikelen op Distrifood.nl. Hiervoor hoeft u alleen uw abonneenummer te koppelen aan uw online account. Hiervoor heeft u uw abonneenummer en huisnummer (zonder toevoeging) nodig. Uw abonneenummer staat op de adresdrager de nieuwsblad Distrifood.

Weet u niet wat uw abonneenummer is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Naar boven >
Ik ben nieuwsbriefabonnee van Distrifood en wil toegang tot premium artikelen

U kunt een gratis account aanmaken via Distrifood.nl/registreren. Daarmee leest u tot 4 artikelen per maand gratis. Wilt u onbeperkt toegang tot alle artikelen? Kies dan voor een proefabonnement voor een maand of kies uit een van onze voordelige abonnementen.

Naar boven >
Ik ben nog geen abonnee van Distrifood en ik wil toegang tot alle artikelen

U kunt een gratis account aanmaken via Distrifood.nl/registreren/gratis. Daarmee leest u maximaal 4 artikelen per maand gratis. Wilt u onbeperkt toegang tot alle artikelen? Kies dan voor een proefabonnement voor een maand of kies uit een van onze voordelige abonnementen.

Naar boven >
Tot welke digitale producten heb ik toegang als abonnee van Distrifood?

In dit overzicht kunt u precies terugvinden welke producten onderdeel zijn van uw abonnement.

Naar boven >

MIJN ACCOUNT

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Wilt u voortaan met een ander e-mailadres inloggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Naar boven >
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ga naar www.Distrifood.nl/wachtwoord-vergeten. Vul hier uw e-mailadres in en klik op verstuur. U krijgt een e-mail om uw wachtwoord te wijzigen.

Naar boven >
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Ga naar www.Distrifood.nl/wachtwoord-vergeten. Vul hier uw e-mailadres in en klik op verstuur. U krijgt een e-mail om uw wachtwoord te wijzigen.

Naar boven >
Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor nieuwsbrieven?
  1. Ga naar  mijn Vakmedianet. Log, indien nodig, in.
  2. U ziet in dit overzicht voor welke nieuwsbrieven u zich heeft ingeschreven. In- of uitschrijven kan heel eenvoudig door het schuifje naast een nieuwsbrief om te zetten (door er op te klikken).
  3. Wanneer het schuifje naast een nieuwsbrief groen is, bent u ingeschreven. Een grijs schuifje betekent dat u bent uitgeschreven.

U heeft altijd de mogelijkheid om u via de toegezonden nieuwsbrief af te melden. Klik onderaan in de e-mail op ‘Afmelden’.

Naar boven >

Contactgegevens

Wat zijn de contactgegevens van klantenservice?

U kunt onze klantenservice bereiken via 088 – 5840 888 of stuur een e-mail naar klantenservice@vakmedianet.nl.

Naar boven >