Ton van Wetten, Chief Sales Officer van HG International.

Ton van Wetten, HG: 'Kostenstijgingen dwingen ons tot efficiency'

Ondanks roerige tijden, blijft de missie van HG International om Europees marktleider in schoonmaakmiddelen te worden overeind. Met nog meer...

Joost Houben, Commercieel Directeur bij Unilever.

Unilever blijft focus leggen op innovatie en duurzaamheid

De toekomst is onzekerder dan ze lange tijd is geweest. 'Daar kunnen we van alles van vinden', vertelt Joost Houben, commercieel directeur bij...

Jan Smilde, Managing Director bij Red Bull: 'We zien en verschuiving richting bewuste consumptie; eten en drinken met een reden.'

Red Bull focust op Functional Drinks voor verdere duurzame groei

Red Bull kijkt terug op een super goed 2022. 'We groeien double digit in zowel volume als waarde', vertelt Managing Director Jan Smilde. 'Een...

Johan Veld, Commercieel Directeur TastyBasics.

Johan Veld, TastyBasics: 'Bij echte voeding hoort een echt A-merk'

TastyBasics heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Dat roept om een nieuwe positionering die past bij een A-merk. In de nieuwe aanpak...

Constantijn van Gerwen, Managing Director Benelux van Vitakraft.

'Vitakraft biedt meerwaarde in een segment met weinig innovatie'

In een markt onder druk doet Vitakraft het goed. 'We hebben een sterk team', verklaart Managing Director Benelux Constantijn van Gerwen, 'dat de...

Retail Directeur 
Korneel van der Plas.

Vrumona: it's a Royal Club

Eén van de beste introducties van Vrumona in 2022 is de Royal Club Rose Lemonade 0% suiker. De fles staat symbool voor de duurzame missie van...

Oprichter Pieter Dirven, Sales verantwoordelijke Anneloes Hoorneman en Marketing Manager Celinde van Opstal-Gordijn van de Smaakspecialist.

De Smaakspecialist: 'Het kan toch niet zo zijn dat we de wereld kapot laten gaan'

Gezonde voeding moet meer onderdeel worden van het totale supermarktaanbod, pleit Pieter Dirven, oprichter van de Smaakspecialist, ontwikkelaar,...

Timo Hoogeboom, CEO van HAK.

'Innovatie zal in de toekomst vaak van HAK Fresh komen'

Ondanks de economisch moeilijkere tijden blijft HAK, die dit jaar haar 70-jarig bestaan viert, fors inzetten op verdere verduurzaming van teelt en...

Bernard Wouterse, Sales Director Retail Nederland van Kraft Heinz.

'Beheer de korte termijn en navigeer naar de lange termijn'

Ook voor The Kraft Heinz Company zijn het dynamische jaren. Maar het bedrijf accelereert juist nu richting de langetermijndoelstellingen: gezondere...

Medewerkers van Riedel vieren het vijfjarig bestaan.

Riedel bruist vijf jaar na verzelfstandiging van energie

Toen Riedel vijf jaar geleden werd overgenomen door investeringsmaatschappij Standard Investment was er voor de nieuw aangestelde directie werk aan...