Verhalen van onze partners

Bart Peeters, General Manager Benelux van Spadel.

100 jaar SPA: 'Een goede basis voor de toeksomst'

Zowel het merk SPA Reine als de bottelarij bestaan dit jaar honderd jaar. Van regionale koploper groeide het bedrijf uit tot Europese marktleider....

Gert-Jan Bosman, 
Managing Director
van Dr. Oetker.

Dr. Oetker: 'De sustainability train gaat keihard rijden in 2022'

Het tempo in het verduurzamen en verbeteren van het productportfolio zit er bij Dr. Oetker goed in. 'De intrinsieke motivatie om te streven naar een...

Stefan Pichler: 'We willen een klimaat-positief bedrijf worden.'

Henkel roept op: Stop met kleding kopen, rethink fashion

In de supermarkt is Henkel een van de grote drie leveranciers van wasmiddelen. Maar achter de bedrijfsnaam gaat al tientallen jaren een bedrijf...

Henk van Harn. Foto: Nathan Reinds

Henk van Harn (AH): 'Online blijft uitdagend'

'We verwachten dat corona nog even bij ons blijft. Ook 2022 wordt dus geen 'normaal' jaar', zegt Henk van Harn namens Albert Heijn. Het...

Said Belhassan (links) en Sander Evers. Foto: Superunie

Superunie: 'We willen versnellen op verdere innovatie'

Distrifood vraagt top retailers naar de verwachtingen voor 2022. Sander Evers, cpo Food/non-foods, en Saïd Belhassan, cpo Fresh van Superunie, zien...

Het diner voor corona. Archieffoto: Distrifood

Industributie: meer respect voor onlineretailers, genomineerden 2022 bekend

ZEIST - Uit de eerste analyses van het Industributie-onderzoek blijkt een toegenomen waardering voor de onlinefoodretailers. Tegelijkertijd is er aan...

Cees van Vliet Jumbo Foto: Jumbo

Cees van Vliet (Jumbo): 'De klant bepaalt onze koers'

'We staan allemaal voor dezelfde uitdagingen: schaarste op de arbeidsmarkt, schaarste aan grondstoffen, verpakkingsmateriaal, noem maar op. Die...

Erik Leebeek. Foto: Plus

Eric Leebeek (Plus): 'Het loont om in online te investeren'

'Sinds de start van corona heeft e-commerce echt een vlucht gekregen en zagen we de business in sommige weken verdriedubbelen. Bij de leveranciers...

Commercial 
Managing Director 
Jerry Griep (links) 
en CEO Wim Betten.

'CONO Kaasmakers communiceert waar het al 120 jaar voor staat'

Dit jaar vierde CONO Kaasmakers het 120-jarig bestaan van de coöperatie. Door te pionieren op het vlak dierenwelzijn, duurzaamheid en producten wist...

Blancaflor: ‘Wij investeren in healthy, sustainable, conscious consumption, convenience merken 
met een verhaal.’

'Een merk groot maken doe je door de eerste, de enige of de beste te zijn'

'Met een uniek product kun je een behoefte perfect vervullen of… creëren', aldus Blancaflor. In een retail landschap dat momenteel continu verandert,...