Verhalen van onze partners

Henk van Harn

Henk van Harn (AH): 'Grote beweging in digitalisering'

'Ik zie vooral een grote beweging als het gaat om digitalisering. Onze klanten vragen meer om digitale alternatieven, om boodschappen doen...

Eric Leebeek, commercieel directeur Plus. Foto: Foodmagazine

Eric Leebeek (Plus): 'E-commerce, thuiswerken en gezond veranderen klantgedrag'

'Denk niet te snel dat dit voorbij is. We zullen een structurele verandering in aankoopgedrag zien en ook de vraag zal hoger blijven', stelt Eric...

Olaf de Boer, executive director Buying & Merchandising bij Jumbo

Olaf de Boer (Jumbo): 'Houd innovatie scherp in het oog'

Drie zaken - innovatie, prijsgevoeligheid en communicatie - vormen de pijlers onder 2021, volgens Olaf de Boer van Jumbo. 'Juist in onzekere...

Gerard van Dulmen, directeur inkoop Superunie

Gerard van Dulmen (Superunie): 'Prijs blijft factor van belang in 2021'

Volgens Gerard van Dulmen blijft prijs gezien de economische voorspellingen een belangrijke factor in 2021. De sluiting van horeca is immers eindig....

Hanneke Spruyt-Panbakker, country manager bij Procter & Gamble.

Procter & Gamble zet groei door in bewogen jaar

Het afgelopen jaar was een bewogen jaar voor consumenten, retailpartners en fabrikanten. De komst van COVID-19 bracht ook voor Procter & Gamble (P&G)...

Jacco Potkamp, 
salesdirecteur van Grolsch Nederland.

Grolsch kiest bewust voor samenwerking en vernieuwing

Ondanks de uitdagingen die COVID-19 met zich meebracht, koos Grolsch er dit jaar voor om volop te investeren. In samenwerking, innovaties en...

Shirley Kind, directeur Sales & Service bij Nederlandse Loterij.

Nederlandse Loterij: nauwere samenwerking met de supermarkt

Met nieuwe technologie onderzoekt Nederlandse Loterij de mogelijkheden om de veranderende consument blijvend van dienst te zijn. Oplossingen voor...

Geert-Jan Zandbergen, Commercieel Directeur Benelux van Bolletje.

'Goede samenwerking met retailpartners leidt tot groei omzet en rendement'

In dit bijzondere jaar zijn de kracht en de relevantie van het merk Bolletje ijzersterk gebleken. Met een sterke verankering in Nederlandse...

Bernard Wouterse, 
Sales Director van Kraft Heinz.

Kraft Heinz focust op innovatie, premiumization en omnichannel

De afgelopen jaren bouwde Kraft Heinz hard aan efficiëntie en groei. Hierdoor heeft het levensmiddelenconcern nu de juiste strategie te pakken,...

Walter van de Ven, Sales Directeur Nederland.

Spadel in 2021 op weg naar een duurzaam verdienmodel

2020 gaat voor Spadel, net als voor vele andere bedrijven, niet de boeken in als het meest succesvolle jaar uit de lange geschiedenis van het...