Circana: Marktaandeel Lidl stijgt wel, daling voor Plus/Coop
ZALTBOMMEL - Het marktaandeel van Lidl Nederland is met 0,3 procentpunt gestegen ten opzichte van vorig jaar.
ZALTBOMMEL - Het marktaandeel van Lidl Nederland is met 0,3 procentpunt gestegen ten opzichte van vorig jaar.
HUIZEN/UTRECHT - Lidl heeft voor het eerst het GfK Zomerrapport gewonnen. De discounter deelt de eerste plaats met de winnaar van het jongste...
In een nieuwe reeks formuleprofielen brengt Distrifood de laatste stand van zaken rond een Nederlandse supermarktformule. Datatak Distrifood Dynamics...
AMSTELVEEN - Plus is terug op de eerste plaats van het GfK MVO Rapport. De formule voerde de ranglijst aan sinds 2015, maar verloor die toppositie...
AMSTELVEEN - Plus behoudt bij de landelijke formules de eerste plaats in het GfK Kerstrapport 2022 die de formule afgelopen zomer heeft heroverd....
Plus heeft van alle landelijke formules de hoogste waardering in de ogen van de klant. Nettorama is de beste regionale formule. Dat blijkt uit het...
DONGEN - Poiesz is in het GfK Versrapport 2022 de uitzondering die de regel bevestigt. IJzersterke prestaties in service zorgen ervoor dat de...
DONGEN - Hoogvliet neemt de eerste plek in brood over van Jan Linders. Daarmee lijkt de investering in een eigen bakkerij van enkele jaren zich terug...
SNEEK/OSS - Plus en Poiesz zijn de respectievelijk de beste landelijke en regionale supermarktformule van Nederland. Distrifood filmt de uitreiking....
ZEIST - Plus is ten koste van Jumbo terug op de eerste plaats bij de landelijke formules in het GfK Zomerrapport. Dat is verrassend, want de factor...